بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی همدان، علی مالمیر گفت: «نباید برندسازی شهری را صرفا مترادف تهیه یک لوگو یا رنگ و شعار تصور کنیم، برندسازی مکانی هنر تصویرسازی یک شهر در ذهن افراد است تا توجهشان جذب آن شود؛ ویژگیای منحصر به فرد که آن شهر را در میان سایر شهرهای جهان متمایز میکند و باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی بیشماری میشود و در این راستا مطالعه زمینهها و ظرفیتهای شهر و توجه به نگرش جامعه هدف یا بازار هدف بسیار پراهمیت است و لوگو، رنگ و شعار محصول مطالعات عمیقی است که باید انجام پذیرد.»
او ادامه داد: «برندسازی شهری گرایش نوظهوری است و کمتر از نیم قرن قدمت دارد، روندی که سبب شد تصویرسازی برای شهر بهعنوان پیشنیاز سرمایهگذاریهای آتی، صادرات محصولات و افزایش بازدیدکنندگان و توریستها در نظر گرفته شود و امیدواریم بتوانیم با استفاده از تجربیات و تخصص شرکتهای برتر در این زمینه گام مهمی را نیز در همدان برداریم و بتوانیم همدان را بهعنوان یک برند شهری در کشور و جهان معرفی کنیم.»
انتهای پیام/